Звертаючись до нашої компанії з питання створення, реорганізації, ліквідації, або порядку управління частками в статутному капіталі, придбання частки в статутному капіталі або придбання підприємства ви отримає висококваліфіковану консультацію з поставлених питань, запорукою цьому є значний досвід наших фахівців, здобутий багаторічної практикою та оцінений нашими клієнтами.
Створення підприємства
Наші фахівці допоможуть вам обрати найбільш оптимальну форму здійснення підприємницької (господарської діяльності) виходячи з ваших побажань, виду діяльності, кількості партнерів, підготують документи з читким розподілом обов'язків між керівними органами та внутрішні положення щодо розподілу обов'язків між посадовими особами вашого підприємства, підготує колективний договір, посадові інструкції та положення, проведуть реєстрацію персональних баз даних з підготовкою положень щодо їх ведення, а також проведемо навчання ваших працівників з питання ведення баз персональних даних.
В своїй діяльності ми не використовуємо шаблонних статутів та положень, а розробляємо всі внутрішні документи підприємства виходячи з конкретної ситуації та виключно для вашого підприємства. Досвід наших фахівців в розв'язанні корпоративних спорів допоможе нам спільно з вами підготувати такий комплект статутних документів та положень які мінімізують можливість виникнення корпоративних конфліктів на Вашому підприємстві.
Наш досвід показує, що навіть на підприємствах де засновниками є члени однієї родини виникають корпоративні конфлікти, а отже якісна деталізації відносин між партнерами по бізнесу на майбутнє може запобігти виникненню корпоративних конфліктів, а якщо він виник розв'язати його з найменшими витратами та в найкоротший час.
Невирішення корпоративних конфліктів зазвичай призводить до втрати бізнесу, зупинення виробництва та значних грошових втрат.
Не ризикуйте створюючи свій бізнес власним капіталом та довірте цей процес професіоналам, оскільки зекономивши на юридичному супроводі відкриття бізнесу або звернувшись до компаній які “продають пакети документів” юридичної особи, компаній які займаються масовою реєстрацією підприємств ви ризикуєте втратити своє підприємство, або ж повторно звертатись до фахівців для вирішення (запобігання) корпоративних конфліктів.
Реорганізація підприємства.
Передбачає зміну організаційно правової форми підприємства, у тому числі його поділ, злиття з іншим підприємством та поглинення одного підприємства іншим.
Реорганізація підприємства може бути викликана багатьма факторами, а саме :
-
входження до складу учасників нових партнерів, що може мати наслідком необхідність зміни організаційно правової форми підприємства.
-
Розширення або зменшення сфер діяльності підприємства, започаткування нових напрямків діяльності підприємства, що може призвести до ліквідація або створенню структурних підрозділів компанії, у тому числі філій та представництв, передача майна цих підрозділів.
-
Придбання часток інших підприємств або ж злиття чи поглинення іншого підприємств.
-
Інші фактори які виникають в процесі розвитку компанії або ж часткового згортання бізнесу, що призводить до необхідності проведення реструктуризації підприємства.
При вирішення питання щодо необхідності проведення реорганізації підприємства необхідно враховувати, що проведена реорганізація може призвести до зміни в оподаткуванні підприємства та вплинути на ділові відносини з партнерами такого підприємства. Так укрупняючи свій бізнес та об'єднуючись з іншим підприємством, ваша нова компанія наряду з придбанням всіх прав та обов'язків об'єднаних компаній може потрапити до іншої групи платників податку (втратити право на сплату єдиного податку). Також реорганізація підприємства в більшості випадків пов'язана з проведенням змін в організації праці найманих працівників, зміни суттєвих умов трудових договорів проведення переведень та скорочень працівників прийняття нових працівників. Як наслідок будь яка реорганізація підприємства вимагає від юристів які її проводять знання не лише корпоративного права, а й трудового, податкового та антимонопольного права, оскільки в деяких випадках необхідно буде отримати дозвіл Антимонопольного комітету України на проведення такої реорганізації.
Для чого ж проводиться реорганізація підприємства.
Реорганізація підприємства може проводиться у зв'язку з необхідністю виділення та продажу нерентабельних підрозділів, структурування бізнесу, тобто розподіл виробничих підприємств та підприємств що займаються збутом готової продукції, виникнення проблем з платоспроможністю підприємства та необхідністю збереження основних засобів виробництва. Отримання шляхом об'єднання (поглинення) доступу до ресурсів придбаного підприємства у тому числі його ліценцій та дозволів, патентів, отримання у користування земельних ділянок та інших активів поглинаємого підприємства.
Злиття підприємства.
Відбувається шляхом об'єднання двох або більше підприємств та створення нового новоствореного підприємства, при цьому всі права та обов'язки підприємств переходять до новоствореного підприємства, а підприємства що злились ліквідуються їх повним правонаступником стає новостворене підприємство.
Поглинення або приєднання підприємства
не має наслідком створення нового підприємства, тобто до підприємства, що поглинає переходять всі права та обов'язки поглинаємого підприємства та він стає його повним правонаступником при цьому поглинаєме підприємство припиняє своє існування.
Крім визначених форм злиття та поглинення підприємства є ще декілька способів укрупнення свого бізнесу, які не тягнуть припинення діяльності будь якого підприємства. Так, поглинення або злиття може відбуватись шляхом придбання корпоративних прав іншого підприємства та послідуючого здійснення контролю за його діяльністю.
Не важливо який спосіб укрупнення свого підприємства (бізнесу) ви обрали, для всіх способів проведення поглинення є наслідок придбання разом з підприємством його історії (господарської, фінансової, податкової), а отже перед тим як придбати чужий бізнес необхідно повністю розуміти які зобов'язання є у цього підприємства та провести повний юридичний та фінансовий аналіз його діяльності. Договір про купівлю продаж корпоративних прав або про злиття чи приєднання (поглинання) підприємств, передавальний або розподільчий баланс це дуже складні та важливі документ які повинен готувати лише фахівець в галузі корпоративного права, який розуміється на всіх наслідках таких дій, оскільки приховані борги підприємства або наявність безнадійної заборгованості, наявність вимог третіх осіб на майно, майнові та не майнові права підприємства, наявність, боргових зобов'язань, порушення вимог трудового законодавства при звільненні працівників, неправильність ведення податкового та бухгалтерського обліку неповне або взагалі не проведення оформлення речових прав на рухоме та нерухоме майно, проведення переобладнання, перепланування нерухомого майна без наявності всіх дозвільних документів може не лише призвести до зайвих грошових витрат, а й втрати всього бізнесу та притягнення до передбаченої законом відповідальності посадових осіб підприємства.
Як дізнатися, чи буде проводитись на нашому підприємстві перевірка щодо дотримання законодавства про захист персональних даних?
Зареєстрували місцеву громадську організацію екологічного спрямування, діяльність якої буде поширюватися на територію міста Київ. В чому полягає процедура реєстрації громадської організації в податкових органах як неприбуткової організації?