Вказане Вами питання регулює Закон України “Про захист прав споживачів”, а також згідно ст. 707 Цивільного кодексу України, покупець має право протягом чотирнадцяти днів з моменту передання йому не продовольчого товару належної якості, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, обміняти його у місці купівлі або інших місцях, оголошених продавцем, на аналогічний товар інших розміру, форми, габариту, фасону, комплектації тощо. У разі виявлення різниці в ціні покупець проводить необхідний перерахунок з продавцем.
Якщо у продавця немає необхідного для обміну товару, покупець має право повернути придбаний товар продавцеві та одержати сплачену за нього грошову суму.
Вимога покупця про обмін або повернення товару підлягає задоволенню, якщо товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості та за наявності доказів придбання товару у цього продавця.
Тому, Ви можете вимагати від продавця заміну товару або ж повернення грошей на підставі вищезазначеного, якщо від дня покупки товару пройшло не більше 14 днів і на товарі не має слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, маркування, а також всі отриманні від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкція з експлуатації).
Переглянути всі консультації
Я являюсь працівником підприємства, відносно якого порушено справу про банкрутство. У яку чергу відносно решти кредиторів будуть задоволенні мої вимоги, відносно моєї заробітної плати.
Добрий день! Моя сім'я — я, чоловік та малолітній син — 6 місяців, проживаємо разом із батьками чоловіка у двокімнатній квартирі. Чоловік має прописку у цьому житлі, я ж не зареєстрована у цій квартирі, коли постало питання з пропискою дитини, батьки чоловіка відмовили реєструвати дитину на своїй площі. Чи можу я все ж таки прописати дитину у цій квартирі?