Повторні вибори або як провалити вибори не розпочавши їх ?

Авторами цього законопроекту виступили народні депутати від Партії регіонів та Комуністичної партії України члени Комітету з питань державного будівництва та місцевого самоврядування, а саме Жванія Д.В. (Партія регіонів), Близнюк А.М. (Партія регіонів), Михайленко О.Д. (КПУ), Парасків О.Д. (партія регіонів), Буховець О.Ю. (КПУ), Карташов Є.Г. (Партія регіонів), Добкін Д.М. (партія регіонів), Пехов В.А. (Партія регіонів), Дудка О.І. (Партія регіонів).

Отже пропонується призначити повторні вибори у п'яти округах на 18 серпня 2013 року.

Законопроектом пропонується не лише призначити вибори в літній період, коли значна частина виборців знаходиться у відпустці та ймовірно буде знаходиться не за місцем свого основного місця проживання та не зможе проголосувати, пропонується також скоротити виборчий процес до шістдесяти днів. Нагадаю, що за чинним законом “Про вибори народних депутатів України” виборча компанія триває 90 днів.

До чого ж може призвести таке скорочення строків проведення виборів ?

Насамперед скорочуються всі строки на виборчі процеси до одного - двох днів (це відведення місць у людних місцях для розміщення матеріалів передвиборчої агітації, встановлення розцінок вартості ефірного часу для проведення агітації та інші.), а найголовніше строки висунення кандидатів у народні депутати розпочинаються з першого дня виборчого процесу, але коли закінчується законотворці забулися вказати. Тобто в даному випадку діє загальне правило прописане в законі “Про вибори народних депутатів”, який вказує, що висунення кандидатів у депутати партіями закінчується за сімдесят дев'ять днів до дня голосування, а самовисування за сімдесят п'ять днів до дня голосування.

Скорочення строків проведення виборчої компанії неминуче негативне вплине на саму організацію проведення виборів та надасть можливість для додаткових фальсифікацій.

Так, для прикладу у зазначеному законопроектів взагалі не вказується про порядок формування окружних виборчих комісій, чи будуть вони сформовані за правилами визначеними в чинному законі (а це шістдесят два дні до дня голосування тобто вже не встигаємо), або ж чинними залишаться окружні виборчі комісії сформовані для чергових виборів 2012 року та які фактично призвели до неможливості встановлення результатів виборів на зазначених округах.

Яким чином взагалі будуть представлені інтереси нових кандидатів у депутати у окружних виборчих комісіях законопроект замовчує повністю. Досвід проведення попередніх виборчих компаній вказує, що за вплив на окружні виборчі комісії розгортаються найбільші виборчі війні та це має під собою суттєве підґрунтя, оскільки саме окружні виборчі комісії формують дільничі комісії та встановлюють результати голосування в окрузі.

Окружні виборчі комісії насправді є однією з ключових ланок фальсифікації виборів. Окружна виборча комісія формує дільничі комісії шляхом проведення жеребкування, а прозорість цього механізму дуже під великим питанням. Окружна виборча комісія наділена правом дострокового припинення повноваження членів дільничих виборчих комісії, а з урахуванням скорочених строків, оскаржити вказані рішення буде майже неможливо.

Так, на попередній виборах в багатьох округах повноваження членів дільничих виборчих комісій масово припинялись з підстав не прийняття присяги на перших двох засіданнях, при цьому повноваження зрозуміло припинялись лише членів комісій висунутих певними партіями та кандидатами у депутати. Але питання що вказаних членів комісій ніхто не повідомляв про проведення засідання залишилося поза увагою окружних комісій та судових інстанцій. Практика суду щодо розгляду таких справ склалась таким чином, що при достроковому припиненні повноважень члена двк за неприйняття присяги, оскаржувати потрібно спочатку дії або бездіяльність самої дільничої комісії, а потім оскаржувати рішення окружної комісії, а при скороченні строків проведення виборчої компанії про судовий захист можна взагалі забити.

Ще одне одне ноу-хау пропонується застосувати на повторних виборах у вигляді не застосування обов'язковості навчання осіб, які претендують на зайняття КЕРІВНИХ ПОСАД у складі окружних виборчих комісій. Тобто керувати окружною виборчою комісією може будь хто та неважливо, що майбутній голова комісії або секретар в руках не тримав закон “Про вибори” важливіше, щоб він виконував вказівки своїх працедавців.

Та найголовніше на наступний день тобто на 06.06.2013 року поставлений до порядку денного сесії.

Для чого же так поспішаю шановні народні депутати та не бажають провести повторні вибори з дотриманням всіх діючих норм законодавства ми можемо лише здогадуватися, оскільки станом на 06.06.2013 на сайті ВРУ пояснювальна записка неопублікована.

Google

Переглянути всі новини
Новини компанії
15 Квітня 2013
15.04.2013 року набрала чинності постанова КМ України № 111 від 11.02.2013 року, згідно якої внесено зміни до Правил дорожнього руху, затверджених постановою КМ України від 10.10.2001 року № 1306. Так, зокрема нововеденням стало те, що...
Детальніше
25 Квітня 2014
5 квітня 2014 постановою Центральної виборчої комісії України № 366 директор ТОВ "Адвокатська група України" Володимир Шахрай був зареєстрований довіреною особою кандидата на пост Президента України Порошенка Петра Олексійовича по 105 та 110 виборчих округах з центрами, які знаходяться у м....
Детальніше
Консультації

Я звільнився з роботи, але при звільнені підприємство зі мною взагалі не розрахувалось: не виплатило з/п, компенсації за невикористані дні щорічної відпустки, мотивуючи тим, що зараз у підприємства немає грошей і що вони зі мною розрахуються як тільки з’являться гроші. Як мені отримати гроші?

Детальніше

Добрий день! У магазині одягу я придбала сорочку для чоловіка, при цьому на касі у продавця з'ясувала, чи можливо буде повернути товар, у разі, якщо він не підійде за розміром, отримала позитивну відповідь, проте, коли наступного дня прийшла аби повернути піджак продавчиня відмовилась приймати сорочку. Як я можу повернути придбаний товар? Дякую!

Детальніше
Проекти
Клієнт:
ТОВ "Єдина торгова система-Київ" Наші адвоката успішно представили інтереси ТОВ "Єдина Торгова Система - Київ" у господарському суді Луганської області в суперечці з Підприємством з 100% Іноземними Інвестиціями " ІнтерГазСінтез " про визнання недійсним договору купівлі -продажу. Так , Позивач ПІІ " ІнтерГазСінтез " звернулося...
Детальніше
Клієнт:
АТЗТ "Вібропрес" 28.11.2008 Господарським судом м. Києва порушено провадження у справі про банкрутство відсутнього боржника АТЗТ “Вібропрес”. Вказане стало наслідком рейдерського захоплення боржника та неправомірного, фактично безкоштовного, відчуження майна...
Детальніше